CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

joi, 23 octombrie 2008

good MORNING fairy...


Sandra, 27 ani

" Buna sunt Sandra si am fost shopoholica.
Buna Sandraaaaaa! :)))
Am fost aproape de a ridica hainele la stil de viata, dar am reusit sa le mentin la un simplu mod de exprimare, printre altele. Conditia principala e comoditatea, pana in punctul in care sa uit ca am haine pe mine. Hainele sunt o prelungire a starii mele, la fel ca freza sau tonul pe care vorbesc. "

  • balerini (Barcelona, dar nu mai stiu de unde)
  • ciorapi (de la metrou Piata Victoriei)
  • salvari Zara (Portugalia)
  • bluza Bershka (Girona)
  • maieu second-hand (Drumul Taberei)
  • sacou Zara (Girona)
  • esarfa, primita cadou
  • geanta MOA (Paris)
  • ochelari Jacques Lemans (Optiblu)
  • brosa cu bufnita (Swarovski)

0 comentarii: