CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

miercuri, 22 octombrie 2008

a trully vintage fairytale...


Smara

"Azi, m-am imbracat asa pentru ca m-a inspirat toata lumina cu care m-am trezit dimineata-n pat. Era asa frumooos, m-am simtit ca o zana :) .Ca si basmele si hainele au povestile lor pe care si le poarta printre noi, de fiecare data cand alegem sa le purtam. Asta cu imbracatul tine de un cod dar nu de unul de valori ci de unul al imaginatiei, al ingeniozitatii pana la arta, sometimes. Povestile pe care le spun hainele noastre sunt reale, imaginate, vintage sau urbane. Am o bluza din dantela de acum o suta de ani pe care o port de fiecare data cand vreau ca ea sa-mi povesteasca cum strabunica l-a cunoscut pe strabunicul si sa zambesc unui baiat frumos pe strada:).
Nu ai nevoie de multi bani ca sa te-mbraci bine. Ai nevoie de un fler al combinatiilor de haine care se poate si deprinde, in timp, trebuie sa fii pasionat/a, sa ai imaginatie si sa fii deschis, receptiv si viu.
Stilul meu nu este unic. Pentru ca sunt foarte cameleonica schimb multe stiluri si mixez elemente din stiluri diferite, insa raman catorva- fidela celui de fairytale-foarte feminin, cu elemente vaporoase ce combina culori prafuite si texturi pudrate,celui pop-art-combinatii de culori si texturi socante,culori tari, volume diferite si celui glamour-punk-culori si texturi pretioase combinate cu elemente dark punk/rock.
Ma inspira oameni mai degraba "altfel"-Andy Warhol, Agyness Deyn, Marylin Monroe, Carrie Bradshaw,Vivienne Westwood.
Imi mai place stilul- Corinei, lui Peter de le Vaduvabob, Paul Dunca
Insa cel mai mult m-a inspirat o tipa normala, Cristina, pe care-am cunoscut-o la o scoala de hairstyle. Ea purta atat de nonsalant tinute ce pareau picate direct de pe catwalk si lasa pe toata lumea masca. Mi-a dat un exemplu de curaj care m-a ajutat mult sa ma relaxez si sa am curaj sa port orice vreau pe strada, fara sa ma mai intereseze comentariile celor din jur. "

  • geanta Miniprix
  • rochie primita cadou
  • centura cumparata de la un targ vintage
  • ciorapi cumparati de la metrou
  • pantofi (magazin piata Rahova)
  • bratari (de undeva din Militari)

0 comentarii: