CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

marți, 21 octombrie 2008

the very first beginning...



Dana, 21 ani

" Am un stil relaxat, poate fi el sport sau elegant, adaptat situatiei. Felul in care ma imbrac intr-o anumita zi reflecta foarte mult starea mea de spirit si de aceea cred ca hainele sunt o metoda buna de a comunica un mesaj celor ce ma inconjoara. "


  • Balerini H & M (Viena)
  • Geanta H & M (Barcelona)
  • Esarfa H & M (Viena)
  • Pantaloni Pull & Bear
  • Top Zara
  • Pulover C & A
  • Curea Terranova
  • Ceas Six (Barcelona)
  • Ochelari H & M (Viena)

3 comentarii:

Tooth fairy spunea...

Cosmopolit de a dreptul....Belissima!!!

b0bo spunea...

nu stiu...de ceva vreme ma chinui sa las un comment coerent...ideea e k mi-a luat mai mult timp sa ma inregistrez...m-am prins mai greu ( cu 7 beri online) :))...however...intr-o lume intr-o continua schimbare...intre minimalisti si manelisti ...intre rock-eri si tzarani...exista si o categorie de oameni imbracatzi cu adevarat bine...imi doresc sa fie cei expusi pe acest blog..

dannek spunea...

ok.... bobo "however" sincer imi pare rau k ti'a luat mai mult timp sa te'nregistrezi... aici itzi dau dreptate nu e vina ta "bato' dumnezeu de tehnologie e intr'o continua schimbare" iar daca ti'e greu sa tzii pasul cu ea iatzi o bicicleta... vei adopta ECO'style. "..exista si o categorie de oameni imbracatzi cu adevarat bine..." sa presupun ca u esti unul dintre ei... poate'mi dai un sfat si mie....